kyra

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

LÖRDAG !

Av Kyra Klevelid - 26 november 2011 15:40

Hej ! Vad gör alla då ? Själv vaknade jag kl. typ 09.00 ca . Och sen gick jag och mamma en långtur med disa typ 2 timmar pew men det va skönt ! och sen ikväll så ska pappa och jag på bio och se en film som heter "Future" lite kvalitetstid med pappi ... Det har alltså varit en ganska chill dag ! Imorn så fyller mamma år och jag har köpt en present ti mamma och sen på kvällen ska vi ti mormor och äta middag och se på film och fira mamma men nu måste jag gå för min lillebror ville mig något ! ps. jag ska lägga upp lite mdr bilder på mig själv nu !       några bilder på mig och min lillebror fjortis axel hahaahahaah !

 
 
häxan-.-''

häxan-.-''

26 november 2011 16:15

eh fjortis på dej själv ! du är precis lika myket fjortiwz som "axel" och lite värre !
tro dig lagom !

http://bajsaa, patrick

Kyra Klevelid

27 november 2011 16:05

freja !!!! -.-' höhöm jag tror jag fattar att det är du när du skriver häxan !

 
Ingen bild

Matilda

26 november 2011 17:09

Bra bild Kyris sötnos! Ha det så mysigt med pappi ikväll! Puss Matilda

Kyra Klevelid

27 november 2011 16:03

ja det var jätte mysigt ! ses snart puss !

 
frejsaan

frejsaan

28 november 2011 19:26

haha kyra det var int jag som skrev kommentaren med "häxan" elr jag skulle skriva så jag skrev häxan o sen så kryssa jag nt ner o sen kom min kompis o skrev o kolla din blogg o kommentera , så dryg äh jag nt !! + you are not a fjortiis ;* <3

http://frejaaas.blogg.se

Kyra Klevelid

29 november 2011 17:26

aaaa tänkte väl de din lilla fjortis !!
ps. slå din kompis från mih !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kyra Klevelid - 17 december 2011 23:47

tjo ! jag har bytt blogg till devote.se : kyra.devote.se samma namn fast på devote ! seya there ! ...

Av Kyra Klevelid - 16 december 2011 23:40

Hej ! Antar jag. just nu sitter jag i soffan och myser med mamma och Disa och tittar på tv ska nog gå och lägga mig snart .... Jag funderar som sagt på att byta blogg till devote.se men då behöver jag någon som kan fixa design och header och grejer s...

Av Kyra Klevelid - 15 december 2011 22:15

Hej ! förlåt att jag inte bloggar men hallå ja bloggar inte m ni inte säger vad jag ska blogga om herregud kmr nog inte blogga på ett tag för det har hänt en massa och mår skit så är inte på blogg humör funderar på att byta till devote.se ? vad tycke...

Av Kyra Klevelid - 12 december 2011 17:16

HEJ ! nu måste alla läsare komentera och säga vad dem tycker ja gör bra ler dåligt vad dem tycker ja ska göra mer elr mindre av så sätt igång !  ...

Av Kyra Klevelid - 10 december 2011 21:34


Hej hej nu har man färgat håret dåh de vart inte alls som tänkt det vart brunt ! typ ljust brunt men ändå de vart rätt snyggt ! men ja ska färga håret blondt till våren så de ska ske ! Men just nu snackar ja me freja min göllunge ska nog snart gå och...

Ovido - Quiz & Flashcards