kyra

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Kyra Klevelid - 24 november 2011 22:21

Hej ! Jag ska gå och lägga mig nu och läsa är skit trött och det är skola imorn så ja borde sova nu imorn så är det gympa och sen kommer jjulia till oss vid 5 ? och då ska vi festa hela natten för dem ska sova över så det blir grymt men men .....Godnatt iaf !   

Av Kyra Klevelid - 24 november 2011 19:04

Hej just nu sitter jag och snackar med julia hon är hos moa .. och imorn kommer julia och hennes mamma hem tilll mig och vi ska typ festa det kommer bli grymt !! vi brukade göra så här förr men det var ett tag sen så nu gör vi det igen !!! det ska bli skit kul men nu måste jag gå och duka så ses senare bloggn ! :P   nåra mupp bilder på mig igga dem ba !!   

Av Kyra Klevelid - 24 november 2011 15:52

Hej ! Jag har precis varit ute och gåt en lång tur med disa ... juste jag går på en sån här diet asså då man äter bra och typ ja jag liksom äter inte bakelser och inte godis men asså det är ju jul snart så jag vill gärna kanske äta lite jul godis och pepparkakor ni vet det vill väl alla ......? iallafall jag vill att ni kommenterar vad ni tycker om min blogg och vad ni tycker att jag ska göra mer elr bättre !  Så börja kommentera..... just nu sitter jag och tittar på Family guy med disa i knäet men nu ska jg gå och titta på tv bye bye ! 

Av Kyra Klevelid - 24 november 2011 12:08

Hej ! Idag är det studiedag ! (yes) jag vaknade typ 09:30 fast jag hade tänkt sove mycket längre !   aya det blir ju som det blir ! sen gick jag med hunden och sen åt vi frukost  och disa fick också frukost och sen så vart jag irreterad på min lillebror aaa det är typ allt som har hänt hit tills och just nu sitter jag och lyssnar på : david guetta feat sia titanium ... skit bra ! men nu ska jag vara barnvakt till min lillebror för pappa ska åka ti stan och köpa en present till mamma så hej så länge (jag bloggar senare)              5 bilder påsötaste och finaste och sexigaste  justin och en bild på sexiga zayn malik !! från one direction

Ovido - Quiz & Flashcards