kyra

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Kyra Klevelid - 22 november 2011 19:54

asså ni ksk har glömt men det är fortfarande

frågestund !!!! :D så jag vill att ni frågar på !!!

:) hej så länge jag bloggar senare innan jag går


och lägger mig bye bye ! 

Av Kyra Klevelid - 22 november 2011 15:43

Hej hej ! idag har jag varit på skolan och idag har det varit skit chill vi fick äta lunch i klassrummet och sen hela eftermiddagen  tittade vi på en skit bra film HELA eftermiddagen så det vart en mys efter middag  sen åkte jag hem med bussen och direkt när jag kom hem på mitt rum så kände jag att jag va liksom på dåligt humör jag typ börja gråta ja venne varför men sen när jag gick med hunden kände jag mig piggare just nu sitter jag i soffan och tittar på tv med min lille bror för mamma och pappa  är och handlar så jag är barnvakt åt axel men nu ska jag vara lite social mot axel jag tror att jag bloggar lite senare sen hejdå ! en söt liten bild på min lilla sten en (kattunge)  <3 <33333 

Ovido - Quiz & Flashcards