kyra

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Kyra Klevelid - 28 november 2011 15:26

Hej ! just nu är jag inne på internet på min mammas dator . Jag typ dog ida i skolan föa jag va så F*****g trött aya så är det på måndagar när jag kom hem så gick ja med disa typ direkt och sen fick hon mat och sen gick hon och la sig och just nu sitter jag och dricker mjölk och äter clementin och jag ska nog dra upp ti farmor senare nån som vill va på tors ? kommentera gärna om ni vill ! har liksom inget för mig då i och för sigkan jag va hela veckan men bara hemma hos mig ....jag tror att jag ska göra ett video inlägg när internet funkar på min dator då blir det ingen bild just nu men så snart mitt internet funkar igen så ni får ta och vänta ! men seya så länge ! en gammal bild på mig !   

Ovido - Quiz & Flashcards