kyra

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Kyra Klevelid - 20 november 2011 15:27

    här är några rätt dåliga web cam bilder på mig och min hund disa ! jag kom nyss hem från stan jag hhar varit där med in pappa och min bror och där har vi handlat några presenter ti mamma o lite annat skit och så träffade vi martin det var längesen !! nu sitter jag och bloggar i köket med min storrbröder calle och eric ja måste gå nu det kom några gäster byebye !!  

Av Kyra Klevelid - 20 november 2011 09:49

Godmorgon ! på er alla bloggläsare . Jag har precis vaknat och gåt ut med disa så hon fick göra sina behov ! Haha ! Och sen  gjorde jag i ordning mat till henne och nu sitter vi (jag o disa) i min säng jag sitter o bloggar och disa ligger och sover jaha rätt så chill alltså ... vad gör ni alla då ? när mamma o pappa vaknar ska vi gå in till Calles rum med presenter o frukost på  sängen  efter som han fyller 15 år idag ! Garattis världens mest irreterande brorsa ! och sen ikväll kommer det massor med folk som ska fira axel och calle eftersomm axel fyllde år förra söndagen.... jag  snackade med den där killen som jag är kär i igår !!! jag är över lycklig !!! aya hej så länge jag bloggar nog minst 2 ggr till den här dagen ! det bllir tyvärr ingen bild för jag pallar inte lägga upp nån bild ! hejdå ! 

Ovido - Quiz & Flashcards