kyra

Alla inlägg under juli 2011

Av Kyra Klevelid - 26 juli 2011 13:09

hejsan ! ja är hemma från semestern (fast egentligen kom ja hem i lördags men ja har inte orkat skriva sen vi kom hem) menmen  nu ska ja berätta lite kort om semester först åkte vi till karlstad där bodde vi innte så centralt så de va inte lika kul som dem andra ni komer höra om men ja går vidare till strömstad där bodde vi jätte centralt !o där vart ja bränd av en brän manet de gjorde så j ä v l a ont och så vart ja riven av såna här havstulpaner asså dem skydar sig me tungor som dem stiker ut  o när ja vart riven de gjorde liksom inte ont men de sluta ALDRIG ATT BLÖDA de kom som stora floder (nu kanske ja överdriver lite men de kändes så)förutom de så hade vi jätte kul och vi åt på såna här fisk resturanger vid HAVET första dan så åt vi på en väldigt fin resturang o de va jätte gott !!!!! sen åkte vi till rörbäck bredvid lysekil (strömstad ligger vid västkusten det gör lseekil också) de regna mest i rörbeck men vi åkte till havets hus o titta på fiskar! ni ska få nåra bilder men det får ni inte ida !!! :(

Av Kyra Klevelid - 15 juli 2011 12:09

hej hej ida ska ja va me freja o vi ska nog fota o fixa min header för min header ja har nu är fuuuuuuuuuuul   hon komer no om nåra min  men ses så länge ja kanske bloggar senare nån gång o ferresten ida måste ja packa för imorn bitti åker vipå semester till först karlstad sen tror ja de är lysekil o sen västkusten smögen ! de ska bli jätte kul

                    seya so long suckers skämta ba !!! :)

Av Kyra Klevelid - 14 juli 2011 18:30

igår sovde ja över hos mitt halvsyskon mtilda ! sen skjutsa hon hem mig o min bror calle o på vägen så hämta vi upp mitt andra hlvsyskon hanna för hanna och matilda skulle följa me oss hem o hälsa på farmor sen gick pappa ,axel ,hanni (hanna) mattis (matilda) och farmor o ploka svamp ! sen åkte dem hem ! emhh ida har ja intee gjort så mycke bara klippt gräset och ja de va no de resten av dan har ja bara chillat men nu har vi gäster så måste dra                   !!SEYA!!

Av Kyra Klevelid - 13 juli 2011 14:21

hej hej nu e ja hemma igen ja sovde över hos mitt halvsyskon matilda med min bror calle !!! men som sagt nu är ja hemma igen o  nu ska vi upp o hjälpa farmor att ränsa ogräs !!!! bye bye ! (ett kort inlägg)

Av Kyra Klevelid - 12 juli 2011 19:34

ida har ja varit på vingåkers factory outlet o köpt en tröja me mamma !!!de va en puma tröja   men nu ska ja gå på bio me min halvsyrra matilda o min brorsa calle o mitt andra halvsyskon eric den filmen håller på till 3 på natten det är harry potter

:) nu måste ja dra för vi ska till bion !!!! ska bli jättekul ja kanske bloggar imorn bitti !!!!! ses sålänge !!! ;D

Av Kyra Klevelid - 11 juli 2011 22:49

hej alla !!! ja har precis komit in från att åkt motorcykel asså först tjata ja på pappa hela tiden att vi skulle åka ! och sen så skulle vi åka och bada istället men sen åkte vi iaf så allt blev som ja ville till slut :) men när vi va på väg hem så va de skit kallt så ja frös skit mycke om fötterna !!!!   men ja tror ja ska gå o lägga mig nu men hörs imorn      GODNATT !!!!!

Av Kyra Klevelid - 11 juli 2011 16:34

ja har precis kört badminton de är skitkul men ja är såklart SKITDÅLIG på det   menmen ja får väl träna ! och de ger skit bra motion ! och det här me bloggen  ja ska blogga mera men då får ni komentera o så vill jag ha lite mer besökare   

sen efter maten ska vi åka och bada det ska bli jätte skönt !!!  aya ja kanske bloggar ikväll sen men seya så länge !!! :)

Av Kyra Klevelid - 11 juli 2011 11:06

ja ida SKA vi iaf köra mc   o sen vet ja inte riktigt men det blir väl bara att chilla   men om en ca vecka åker jag på semester till västkusten (smögen) det ska bli så kul men jag ska ta me mig kameran så ja komer fotta så sen när ja komer hem så komer jag lägga upp några bilder  o så

en liten bild på halvsyrras kille  o sen min lillebror (axel)

och min pappa (hans) när vi åkte båt   

Ovido - Quiz & Flashcards