kyra

Alla inlägg under september 2011

Av Kyra Klevelid - 30 september 2011 19:06

läs rubriken ! ida har ja fått bh:n av julia o så men julia ska byta skola ti erla skolan så ja ä jätte ledsen för de !! men men de e hennes val ! o ja kommer träffa henne iaf ! ja har precis ätit middag me failjen o farmor vi åt lax ! jätte gött ! de blire et kort inlägg för nu ska ja ta och brottas me min lillebrorsa ! :)   här kommer en lite suddig bild på mig o min brorsa !

Av Kyra Klevelid - 29 september 2011 16:58

tjo bre ja har int orkat blogga på typ några dar men men men orkar int alltid ! men hallå de e inge kul o blogga om ingen komenterar herregud !!!!!!! KOMENTERA ! aya ida har ja varit p skolan som vanligt o vi gjorde inge speciellt där bara en vanligt tråkig skoldag fast de e ju alltid kul o träffa kompisarna o så ida skulle julia o ja varit men de vart int så o julia skulle ge mig en bh hihihih :* men de vart int så för hon han int men hon ska ge mig den imorn o ja fyller år snart den 12 okt  så då får ni faktiskt ts och komentera  

igga bilden ba ! ser mupp ut ! men la upp den iaf ! seya !

Av Kyra Klevelid - 26 september 2011 21:13

hej hej !ida har ja varit med julia o vi hade skit kul vi va lite dampiga ! haahahahaha ! o så men men ja har snackat på skype me calle o hans kompisar dem e skitjobbiga ! o nu snackar ja me julia på skype men ja ska nog gå o lägga mig snart aya ses imorn !! hinner int me en bild nue men imorn ! puss o kram !

Av Kyra Klevelid - 26 september 2011 07:17

hej ! igår va ja på hästen match me freja asså dem ägde skiten ur tranås ! (dem spelade mot tranås) dem vann me 8-1 så jävla bra i slutet så vart dem skit arga o började slå ivägen me klubban ! aya ! men ida ska ja va me bästa julia ! löveya gmn ! men nu måste ja dra till skolan ! bye bye !   här är en bild på en giraff som ni kanske ser som ja tog när vi (freja ja o emma) va uppe i liften på kolmården !

Av Kyra Klevelid - 24 september 2011 08:42

hej hej ! igår kom mina kusiner o min storasyster hanna <3 men ja han int träffa kusinerna men de vart film kväll me hanna o anton ( hannas kille) istället o nu snart ska ja dra ti kolmården me freja o joar de ska bli skitkul aya ses senare hinner int lägga upp nån bild nue men ses !

Av Kyra Klevelid - 23 september 2011 14:50

ida på gympan fick ja o en tjej till som heter agnes vakta allas väskor när dem va ute o sprang runt strömmen o sen efter de skulle vi haft musik men hg (våran musik lärare) var sjuk så de vart inge men vi skulle haft ett sång test me hg då man får gå in en och en och sjunga den här "vem kan segla förutan vind" o sen skulle vi fått ett betyg på de men men ! här komer en bild på våra två andra katter sixten o sten !   sixten min stora sötis pötis !!!   sten min lilla bebis !!

Av Kyra Klevelid - 23 september 2011 07:09

hej folket !! ja ska till skolan snart och då ska vi ha gympa vi ka springa runt strömmen de e nåt konditions test men ja kan inte va med för ja halckade o så kom ja på en vass sten aj ! de gjorde ont så så nu kan ja knappt stödja på de men ja ska vakta väskorna isället ! aya men vi hörs senare !          en bild på justin min älskling !! <3 <3

Av Kyra Klevelid - 22 september 2011 21:13

  de gick ju bra de e p min katt kungen som ja skanar skit mycke !!!    herrå  !

Ovido - Quiz & Flashcards