kyra

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

FREDAG !

Av Kyra Klevelid - 25 november 2011 15:55

Hej ! idag har jag varit i skolan som vanligt och vi hade gympa och jag är ju så slarvig så jag glömde en sko .... Mm men jag fick ta min converse ist och efter det så hade jag skit ont i fötterna eftersom converse är skit platta ... Och julia skulle ju komma idag am ndet vart inte så för mamma är sjuk och massa så jag är lite nere just nu ... men men sånt händer just nu sitter jag i sängen och äter banan och dricker vatten för jag  har precis varit ute och gått med disa en långtur och sen ikväll ska jag e på den ägande tv-serien Vampire Diaries den är så sjukt bra ! och juste jag fick en kommentar om att jag skulle lägga upp mer bilder på mig själv så det ska jag ta och göra men jag har inga bra bilder på mig just nu som ni inte har sett och jag kan inte ta några bilder för ser helt mupp ut är lite varm och små röd i ansiktet så det får bli ikväll elr imorn och jag uppskattar om man skriver namn när man kommenterar men det går väl ändå nu ska jag gå in och cheka bloggar och grejer hörs ikväll !
zayn malik ! <3 
jusin bieber ! <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kyra Klevelid - 17 december 2011 23:47

tjo ! jag har bytt blogg till devote.se : kyra.devote.se samma namn fast på devote ! seya there ! ...

Av Kyra Klevelid - 16 december 2011 23:40

Hej ! Antar jag. just nu sitter jag i soffan och myser med mamma och Disa och tittar på tv ska nog gå och lägga mig snart .... Jag funderar som sagt på att byta blogg till devote.se men då behöver jag någon som kan fixa design och header och grejer s...

Av Kyra Klevelid - 15 december 2011 22:15

Hej ! förlåt att jag inte bloggar men hallå ja bloggar inte m ni inte säger vad jag ska blogga om herregud kmr nog inte blogga på ett tag för det har hänt en massa och mår skit så är inte på blogg humör funderar på att byta till devote.se ? vad tycke...

Av Kyra Klevelid - 12 december 2011 17:16

HEJ ! nu måste alla läsare komentera och säga vad dem tycker ja gör bra ler dåligt vad dem tycker ja ska göra mer elr mindre av så sätt igång !  ...

Av Kyra Klevelid - 10 december 2011 21:34


Hej hej nu har man färgat håret dåh de vart inte alls som tänkt det vart brunt ! typ ljust brunt men ändå de vart rätt snyggt ! men ja ska färga håret blondt till våren så de ska ske ! Men just nu snackar ja me freja min göllunge ska nog snart gå och...

Ovido - Quiz & Flashcards