kyra

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Kyra Klevelid - 10 december 2011 21:34

Hej hej nu har man färgat håret dåh de vart inte alls som tänkt det vart brunt ! typ ljust brunt men ändå de vart rätt snyggt ! men ja ska färga håret blondt till våren så de ska ske ! Men just nu snackar ja me freja min göllunge ska nog snart gå och lägga mig o så har inte så mycke mer att skriva men skirver nog mer imrgon bitti för dåå kan ja inte gå upp och sätta på tv.n för eric ska sova på soffan men hejokej en dålig web cma bild vart det ! 

Av Kyra Klevelid - 10 december 2011 12:30

Obey ! Vad gör alla då ? Själv har ja presic vaknat och sitter vid frukost bordet och bloggar . Idag ska min storebor Eric komma och mamma och ja ska gå med disa från stan och hem och sen tror ja att jag ska färga håret och sen händer det inte mycket mer idag ! men ses så länge ja har fått en ny mobil så ja lägger nu upp lite mer bilder men inte än för jag har inte hunnit ta några ! hej bey !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards