kyra

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Kyra Klevelid - 5 december 2011 19:58

Hej ! idag har ja varit på skolan som vanligt oh de va rätt chill ida vi hade ett NO prov .... men ja ska nog gå och duscha snart men just nu sitter ja och snackar med julia och nåra killar ...random.... men juste de var julia som gjorde min fina blogg ja har nu om ni inte ser den så tryck på f5 så ser ni den nog men aya ja tror ja ska va med julia på onsdag men ändå puss på dig cheyen julia älskar dig ! men måste gå nu HEJDÅ !     en dålig web cma bild på mig ! 

Av Kyra Klevelid - 5 december 2011 19:58

Hej hej.


Just nu har jag Julia Grankvist fixat den här fina header till min fina vän kyra!

Woohoo, det är chill, på pixap.com såklrt ;)

Men jag sitter i mitt rum och snackar med kyra och 3 andra randoom snubbar på skype.

Men vi ses och hörs broo.

Puss hejdå mina fina vänner! :D

Jag Julia Blondinen Grankvist Bieber!

Älskar dig Kyra puss puss min myra <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards