kyra

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Kyra Klevelid - 26 oktober 2011 19:37

Hej hej.


Jag heter Julia och jag har fixat kyra´s nya header!

Hihi, men checka gärna min blogg också http://pappaslillablondin.deovte.se

Det är min blogg och jag vill gärna ha mer som kollar..

Men aha, vi ses på min blogg.

Puss hejdå finisar! <3

Det här är jag Julia Grankvist!


Älskar dig Kyra Klevelid! <3

Puss cheyen! <3 

Av Kyra Klevelid - 26 oktober 2011 16:51

okej ja har haft en bloggpaus så ja har int bloggat på ett tag men nu gör ja de igen iallafall vi har tittat på en hund som heter disa ! skit göllig hon är hos oss nu på en prov vecka o igårnatt sovde hon lite överallt hon sovde i min säng i calles säng o mammas o pappas säng o sin egen säng så hon kom in och väckte mig typ 100 ggr ! men gick ut typ direkt ! :9 men ja kommer ta hand om henne väldigt mycke ja kommer ge henne mat på morgonen o gå ut me henne på morgonen (en liten kissrunda) o sen när ja kommer hem typ 10 över 2 kommer ja ge henne mat igen o gå en långtur me henne ! ja slänger in en bild på nästa inlägg bye bye ! solong suckers ne ba skoja ! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards