kyra

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Kyra Klevelid - 9 oktober 2011 14:26

  

   två  bilder  på mig ! som ja tog för sisådär 2 min sen ! komentera !

Av Kyra Klevelid - 9 oktober 2011 14:10

RUBRIKEN SÄGER ALLT !

Av Kyra Klevelid - 9 oktober 2011 10:50

hej ! igår hände de en grej men de e löst nu ! freja ja måste bara säga de här du e: den bästa kompis ja någonsin haft! du sviker mig aldrig ! o du e faan bäst o vi har så jävla många minnen tsm ! ja glömmer dig aldrig ! ja ida ska ja va me freja o sen ska vi gå på hästen match (hockey) men de kanske int blir nåt för ja mår sådär !:( men ja får int bli sjuk ti min födelsedag ! på onsdag !

Av Kyra Klevelid - 9 oktober 2011 10:50

hej ! igår hände de en grej men de e löst nu ! freja ja måste bara säga de här du e: den bästa kompis ja någonsin haft! du sviker mig aldrig ! o du e faan bäst o vi har så jävla många minnen tsm ! ja glömmer dig aldrig ! ja ida ska ja va me freja o sen ska vi gå på hästen match (hockey) men de kanske int blir nåt för ja mår sådär !:( men ja får int bli sjuk ti min födelsedag ! på onsdag !

Ovido - Quiz & Flashcards