kyra

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Kyra Klevelid - 18 september 2011 19:09

det här inlägget tillägnar ja kungen min katt som blev påkörd iförrgår kväl ! ja saknar honom så mycke så de finns inte han va så söt ,gullig o mysig och ja komer komma ihåg honom som snuttkatten för han snuttade på kläder o sånt                    

       KUNGEN JAG SAKNAR DIG !!!!!! <3 <3 <3 <3     men TYVÄR så går det inte att ladda upp nån bild på kungen men iaf  herrå :*

Av Kyra Klevelid - 18 september 2011 16:07

asså förlåt för dålig uppdatering jag har inte orkat blogga för min design har varit

skitfuul och jag har inte vetat hur man har fixat den igen men nu har freja ialafall fixat min design och header tack fina freja för hjälpen !!!!

aja nu är jag ialafall hemma hoss freja !!!!!!

vi har skitkul !!!!!!!!!!!!!!!!    haha snygg smiley asså !!


men nu ska jag göra ngt annat en att blogga men ni får ha det så bra besök frejas blogg här : 

http://frejaaas.blogg.se/

den är skitbraaaaaa !! 

   här kommer en gulli bild på mig som freja tog för LÄÄÄNGE SEEEEEN !


hej då från kyra  

Ovido - Quiz & Flashcards