kyra

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Kyra Klevelid - 9 juli 2011 11:55

Heej ! Detta är min blogg , jag heter Kyra Klevelid och bor på landet utanför Norrköping ! Med min familj min mamma Marie , pappa Hans (kallas för hasse), min storebror Kalle & lillebror Axel . Sen har jag 3 halvsyskon ocksåå som heter Matilda , Hanna & ERic ! Eftersom min familj bor på landet har vi höns som precis har fått kyklingar !Jag bloggar om mitt liv och min vardag , min favorit artis är justin BIEBER HAAN ÄGEER ! Mina intressen är golf och jag går i simmning som träning! Jag äÄÄÄÄLSKAAAaR hästar och på sommaren kommer det hästar på sommarbet till min familj .

aaa nu ska ni få se en bild på mig så ni vet hur jag ser ut

    här har ni tvåå fina bilder på mig som Freja fotade förut !

Kamera: Olympus X-43!

 

 

Hejdåå !

Av. Kyra (jag)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards